Skargi i odwołania
Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas usługi zapewniały jak najwyższy poziom profesjonalizmu przy zachowaniu całkowitej bezstronności, niezależności i braku działań dyskryminujących. Jeżeli jednak Państwa zdaniem w procesie inspekcji wystąpiły nieprawidłowości, istnieje możliwość złożenia skargi lub odwołania.
Odwołania i skargi są rozpatrywane przez Jednostkę Inspekcyjną z zachowaniem zasady bezstronności oraz rzetelności. Jednostka Inspekcyjna nie podejmuje żadnych działań dyskryminujących w konsekwencji przesłania skargi lub odwołania od wydanej decyzji. Rozpoznanie i rozstrzygnięcie odwołania lub skargi następuje niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni.
Odwołania od decyzji
Każdy Klient ma prawo odwołać się od decyzji Instytutu i wnioskować o ponowne jej rozpatrzenie w zakresie wyników inspekcji lub innych działań operacyjnych.
Skargi
Każdy ma prawo do złożenia skargi w zakresie jakości prowadzonych działań lub zachowania personelu.
Zgłoszenie skargi lub odwołania
Skargę lub odwołanie można złożyć:
-
pisemnie drogą pocztową na adres zawarty w zakładce Kontakt
-
elektroniczne na adres mailowy office@ibt.org.pl
Zgłoszenie skargi lub odwołania musi zawierać:
-
nazwę oraz dane kontaktowe składającego skargę lub odwołanie,
-
numer projektu (o ile dotyczy),
-
jasny opis sytuacji oraz przedmiotu skargi lub odwołania,
-
dowody na poparcie każdego z elementów skargi lub odwołania,
-
wnioski i życzenia składającego skargę lub odwołanie.
Na życzenie Klienta udostępniamy pełną treść procedury postępowania ze skargami i odwołaniami.